czwartek, 8 sierpnia 2013

Letnie francuskie upięcie


Dzisiaj w ten chyba najgorętszy dzień w roku opublikuje fryzurę odsłaniającą kark, idealną na upał.
Jest łatwa, zbudowana z dwóch francuzów.
No dobra nie będę przedłużać, zaczynam.


1. Rozczesujemy dokładnie włosy.
2. dzielimy włosy na pół i robimy dwa kucyki (tylko żeby je przytrzymać).
3. Jednego kucyka rozpuszczamy i wydzielamy z niego pasmo wzdłuż twarzy.
4. Pasmo dzielimy na trzy równe części.
5. Część najbliżej ucha przekładamy nad środkową.
6. Górne nad środkowym.
7. Ciągle powtarzamy te ruch dobierając do każdego pasma kosmyki włosów. Kiedy zapletliśmy już wszystkie włosy z danej części robimy warkocza.
8. Z drugiego kucyka robimy to samo.
9. Obydwa warkocze łończymy w kucyka i rozpuszczamy.
10. 11.  Z niego robimy koka na skarpecie, którego już pokazywałam (kok w skarpecie) lub koka na wypełniaczu, którego jeszcze pokaże.
12. Jeżeli chcesz podepnij kwiaty lub inne ozdoby.

Wypróbujcie tą fryzurę w te upalne dni mam nadzieję, że miło spędzicie resztę wakacji.
Zuzab6

6 komentarzy:

  1. UUUUUUU !
    Francja elegancja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ALEEEEEE super !
    we wtorek muszę to widziec na moich włosach ;D
    Czy ja mam za krótkie włosy na tą fryzurę ? ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no z koczkiem będzie trudno...ale chyba mam dla Ciebie idealny pomysł. :)

      Usuń
    2. jaki ?!
      Zrobisz mi go ...
      Musisz ;D

      Usuń
  3. jeju jakie to śliczne! *o*
    Ps. zapraszam na nowy rozdział ;)
    http://mybooksmylife.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń