sobota, 31 sierpnia 2013

Irokez po francusku.



Nie dawno napisała do mnie na fb bardzo sympatyczna dziewczyna, która poprosiła mnie o zrobienie fryzury na wesele, odbywające się za niedługo :)
Bardzo się ucieszyłam, że wybrała mój blog i od razu przeglądałam internet i wszystko co możliwe, poszukując idealnej choć tą, na którą Karolina się zdecydowała wymyśliłyśmy ja i moja siostra Dominika, będąca też moją modelką :)
Upięcie jest w stylu retro i doda twojej stylizacji mocny i stylowy akcent.
Najlepiej będzie jeżeli ktoś pomoże Wam ją zrobić.


Jeżeli Wasze włosy są cienkie i bez objętości umyjcie włosy szamponem dodającym objętość lub suszcie włosy głową do dołu i na koniec delikatnie i z odległości popsikajcie włosy lakierem.

1. Rozczesujemy włosy.
2. Dzielimy je na trzy części: górną tzn. ok. 10 cm pas., i dwie równe z pozostałych włosów.
3. Z jednej z nich wydzielamy pasmo z wzdłuż twarzy.
4. Dzielimy je na trzy części.
5. Dolne pasmo przekładamy nad środkowym.
6. Górne także nad środkowym.
7. Do dolnej części dobieramy włosy i przekładamy.
8. Do każdego z pasm dobieramy włosy, jak wszystkie włosy są już zaplecione z końcówki robimy warkocza.
9. Z włosami z drugiej części głowy robimy takiego samego francuza (warkocza dobieranego) jak poprzednio.
10. Wydzielone na początku pasmo na czubku głowy tapirujemy małymi partiami i utrwalamy lakierem do włosów.
11. Układamy je (nie przyklepując) i przypinamy wsuwkami na krzyż (użyjcie tyle wsuwek ile potrzebujecie, żeby się trzymało). Łączymy obydwa warkocze i resztę włosów w kucyka.. Wszystko utrwalamy lakierem.
12.Efekt.


Myślę, że pomogłam i trzymam mocno kciuki, żebyś sobie poradziła, ale jeżeli jednak będzie ktoś w pobliżu to będzie łatwiej.
Zapraszam wszystkich do wysyłania mi inspiracji czy pomysłów :)
Powodzenia :)
Zuzab6


10 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję ;D Co za zaszczyt- wspomniałaś o mnie w notce ;D Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI :))
    KAROLINA ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaszczyt?!
      No coś ty, to ja strasznie się cieszyłam jak do mnie napisałaś! :D
      I to ja dziękuje :)

      Usuń
  2. U fajne upięcie,ale ja chyba sama tego sobie nie zrobię.
    Bon faktycznie przyda się ktoś do pomocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł i fryzura !!!
    Na jaką długośc włosów jest ?
    Proszę cię o wymyślenie fryzury na krótsze włosy :D
    Byłam by bardzo wdzięczna !
    Zosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Jest to fryzura na raczej dłuższe włosy, ale to zależy :)
      Ok, postaram się tylko, że nie mam nikogo na kim mogłabym to pokazać xd

      Usuń
  4. Boże jakie piękna fryzura <333333

    OdpowiedzUsuń