środa, 21 sierpnia 2013

kok w pełni.


Hej!
Dziś kok na wypełniaczu wykonany...na mnie!
Możecie go zrobić same do szkoły, pracy kiedy naprawdę się spieszycie i na nic nie ma czasu.
Teraz pewnie myślicie "zaraz przecież już kiedyś to pokazywałaś".
Tak pokazywałam coś bardzo podobnego do tego ale kok tamten był zrobiony na skarpecie (KOK NA SKARPECIE) a ten na wypełniaczu, który można kupić w sklepach z biżuterią, H&M czy C&A.
Ta fryzura jest idealna dla osób z małą ilością włosów, ponieważ świetnie wypełnia koka i daje efekt gęstych włosów.
Wypełniacze sprzedaje się w różnych rozmiarach, dopasowanych do długości włosów i kolorach.
No to zaczynamy.


Potrzebny nam będzie:
 wypełniacz

 szpilki fryzjerskie (jeżeli nie masz mogą byś wsuwki)

gumka





1. Wiążemy włosy w kucyka.
2. Na niego nakładamy wypełniacz.
3. Rozkładamy na nim równomiernie wszystkie włosy.
4. Robimy szparę.
5. Włosy po prawej stronie szpary ostrożnie owijamy w okół donata.
6. Kiedy cały wypełniacz będzie zasłonięty pozostałe włosy chowamy pod koka.
7. Podpinamy całość.Jeżeli chcesz udekoruj koka kwiatami lub wstążką.
8. Efekt.

Napiszcie czy bardziej podoba Wam się sposób na skarpecie czy na wypełniaczu.
Zuzab6


10 komentarzy:

  1. Good job!
    Gdzie można kupić taki wypełniacz i ile kosztuje???? ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam nadzieję, że wypróbujesz ;)
      Można je kupić w sklepach z biżuterią i kosztują ok. 5zł, ale to zależy od sklepu.

      Usuń
    2. W ZYKŁYM SKLEPIE Z DUPERELAMI I TO KOSZT 5 -10 ZŁ ZALEZY OD ROZMIARU

      Usuń
  2. Zuzia serio na moich włosinkach da się zrobic !?
    Przecież ty sama ledwo zrobiłaś na Zosi , ale Ok ;)
    Aha ... Wiesz chciałam sobie kupic wypełniacz i w H&M kosztował 15 zł , więc nie kupiłam ale sorry tyle wypełniacz .

    Jak zwykle super fryzura i w ogóle ♥
    Kto robił zdjęcia ???
    Marysia
    Do zobaczenia za tydzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na waszych krótkich włosach też się da.
      Wiem, wiem ja tam dostawałam szalu xd i w ogóle to było strasznie trudne, ale chyba mam pewien sposób, oczywiście niepewny ale warto spróbować :)
      W H&M 15 zł!!!
      Ja też bym nie kupiła.
      Jak mówiłam to zależy od sklepu więc możliwe.
      Ale wydaje mi się, że są tańsze.
      W internecie kosztuje max 5 zł, no ale to internet.

      Usuń
  3. Super fryzura Zuziu !!!
    Czy da się na moich włosach ją zrobic ?!
    W poprzednim poście pisałaś że masz jakąś dla mnie !!!
    Powiedz jaką

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwaga u mnie nowy post o Wolbromiu !
    http://podroze-to-co-kocham.blogspot.com/2013/08/wolbrom-miasto-mojej-mamy.html
    Proszę o komentarz ;)
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zrozum mnie źle, ale wiesz, że obserwuje twojego bloga i pojawia mi się, że dodałaś nowego posta, więc po co mi to piszesz?

      Usuń
  5. długo szukalam jak to zrobic i nikt nie zrobil tego tak zebym zrozumiala ;d dziekuje ze ty to zrobiłaś ;D
    zapraszam na nowy rozdział ;)
    http://mybooksmylife.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń