środa, 3 kwietnia 2013

(nie)zwykły kucyk





Dziś pokaże Wam jak zrobić tą prostą a za razem ciekawą fryzurę (widzicie na górze) . Wykonanie jest bardzo łatwe i nie zajmie Wam dużo czasu. Ta inna odmiana kucyka jest idealna do szkoły :)
Mam nadzieję, że Wam się spodoba i zostawicie parę miłych komentarzy:)




1. Zabierz niewielkie pasmo z nad ucha(z lewej strony).
2. Z drugiej strony to samo(z prawej).
3. Skrzyżuj je ze sobą.
4. Z lewej strony dobierz kolejne pasmo i skrzyżuj je tak jak wcześniejsze.
5. Z prawej strony dobierz kolejne pasmo i skrzyżuj je z innymi.
6. Ciągle rób to samo aż do miejsca wyznaczonego na zdjęciu (nie wiem jak to nazwać :D ). Zrób niskiego kucyka.
7. Zabierz z niego jedno małe pasmo i obwiń nim gumkę. Końcówkę przypnij wsuwką.
8. i 9. Efekt.


Mam nadzieję, że Wam się spodobało :)




11 komentarzy:

  1. może kiedyś spróbuję na TWOICH włosach co?
    powodzonka
    gdzie wędzonka?
    może

    OdpowiedzUsuń
  2. Supcio kucyk !
    Spróbowałam na Zosi nie udała się TYLKO końcówka
    Czyli punkty 7,8,9

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze zostawiam miły komentarz. Co jest już ogólnie czymś wielkim, bo znasz moją chamską skorupę :*
    Śliczny! Teraz tylko muszę namówić mamę żeby mnie tak uczesała, bo sama to zrobie krzywego ;/
    Tak, Jula nie umie kucyka. Ja szalona! ^ ^
    A co do nagłówka to wyślij mi te zdjęcia których mam użyć. Zgram jeszcze dziś najnowszego fotoszopa żeby ci go zrobić, bo stary jest ... wole nowy :P
    Wyślij mi zdjęcia przez skypa proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za wszystkie twoje miłe komentarze ;)
      Na pewno kiedyś nauczysz się robić kucyka :D
      zdjęcia wyśle Ci za chwilę.

      Usuń
  4. Supcio i piękny !
    Może się kiedyś uda :D

    OdpowiedzUsuń