sobota, 23 marca 2013

Praca w terenie :)

Dzisiaj pokaże Wam efekt mojej wizyty w pracy mojego taty. Moją modelką była pewna młodziutka pracownica - Kasia. Ma ona bardzo gęste i mocne włosy więc układanie fryzury było tym bardziej przyjemne. Fryzura ta była robiona na wzór fryzury księżnej Kate. Jeżeli będziecie chciały mogę pokazać Wam jak się ją robi. Najpierw zdjęcie księżnej Kate a następnie mojej modelki:)











Mam nadzieje, że Wam się podobało. Zapraszam do komentowania oraz zadawania pytań i pisanie propozycji na nowej podstronie pt. Pytania :)
Zuza Blogerka

13 komentarzy:

  1. Łał...kurcze jak u samej królowej !
    A gdzie instrukcja ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jeżeli będziecie chciały mogę pokazać Wam jak się ją robi."-mam nadzieje, że znalazłaś odpowiedz :)
      PS. dzięki

      Usuń
    2. Już kapie ;)
      To pokażesz w szkole , czy gdzieś tam !
      Proszę ...

      Usuń
  2. Haha xdd
    Kocham inteligentną ślepą Maryske ^ ^
    Śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie poprzestań na jednej modelce może!
    Może zorganizujesz taki pokaz fryzur na rynku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba zabrakło by mi wsuwek :D

      Usuń
    2. Zuzia, jak będziesz miała menagera i producenta
      to w ich rękach Twoje zaopatrzenie może
      więc co tu myśleć nad wsówkami może
      :Y

      Usuń
  4. Piękne !!!
    Oby takich więcej:D
    Wiktoria ma rację zrób pokaz fryzur ♥
    Ja załatwie wsuwki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zuzia stoi na rynku.Ludzie !ludzie! komu fryzure? ps.fajne

    OdpowiedzUsuń