czwartek, 18 kwietnia 2013

Ćwierćmetkowa !

Poniżej widzicie zdjęcia ćwierćmetkowej fryzury  mojej siostry Dośki. Że mam zrobić siostrze fryzurę dowiedziałam się dzień wcześniej, więc kompletnie nie miałam pomysłu...a jak już miałam to...nie wyszedł tak jak to zaplanowałam :D
Po kilku próbach przeróżnych fryzur ( a było ich trochę :D ) postanowiłam zrobić jej koka na boku głowy.  Nie jest on wymyślny, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba :)


I co podobała się?
Mam nadzieję, że tak. Jak zwykle proszę o komentarze i pytania.
Zuzia
 


12 komentarzy:

  1. Fajna ! Bardzo mi się podoba <3
    Tylko pokaż jak się to robi , CHĘTNIE SKORZYSTAM :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny :3
    Przede wszystkim od razu mówię, że dziś uraczę cię dość długim komentarzem, więc ... głęboki wdech nie pomoże, lepiej czytaj w myślach, nie na głos ;3
    Po pierwsze bardzo podoba mi się to, że podpisujesz zdjęcia. Chodzi o załączanie linku do bloga u dołu. To wygląda bardzo profesjonalnie i ... zmniejsza, choć niestety nie likwiduję, szansę na naruszanie twoich praw autorskich.
    A wracając do fryzury.
    Bardzo spodobał mi się ten koczek.
    Zgodzę się z tobą - to jedna z prostszych fryzur jakie tutaj dałaś. Ale szczerze mówiąc, bardzo się z tego cieszę.
    Jest prosta w wykonaniu * choć ja i tak sama jej nie zrobię ;P *, wygodna * szczególnie teraz, kiedy jest coraz cieplej. Spięte włosy to teraz podstawa, czyż nie? ;3 * , a także bardzo ładna, mimo swej prostoty.
    No i oczywiście bardzo dziewczęca ;3

    No cóż, nie zostaje mi nic, jak poprosić cię o jak najszybsze zamieszczenie nowego posta ;)
    Pozdrawiam i do jutra!
    Stacy / Jula

    P.S

    Nadal twierdzę że przydałaby ci się podsrona ' Spam ' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach...te Twoje komentarze Julko!
      No zawsze nie wiem co powiedzieć (napisać :D )
      Same miłe słowa :)
      Fajnie, że zauważyłaś podpisy pod zdjęciami :D
      Aha...oczywiście masz racje, że na ciepłe dni wygodnie jest spiąć włosy, ale nie radze akurat tej fryzury :D
      A jakie polecam dowiesz się w kolejnych postach :)

      Usuń
    2. Super :)
      Nie mogę się doczekać :3

      Usuń
  3. Zrobiłaś ją na wypełniaczu?
    :)i proszę dawaj takie raczej łatwiejsze fryzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to dopiero jest pytanie!
      Tą fryzurę robiłam bez jakiś większych zasad. Po prostu ułożyłam włosy na kształt koka. Nie jest ona zrobiona na wypełniaczu, ale rzeczywiście ja też gdy zrobiłam jej zdjęcie i je zobaczyłam to tak wyglądał!
      A co do stopnia trudności tego upięcia jest na prawdę bardzo łatwa :D

      Usuń
  4. Super wystrój ! Fajnie, że zmieniasz go co jakiś czas. Kiedy nowy ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Przy wystroju pomagała mi Stacy Malfoy.
      Hmmm...kiedy nowy?
      ...wiesz co nie wiem jeszcze nad tym pomyśle :D

      Usuń
  5. bardzo fajna fryzurka
    W następnym poście proszę o jakąś fruzure na lato
    SUPER WYSTRÓJ !

    OdpowiedzUsuń