czwartek, 27 czerwca 2013

Kok z opaską


Dzisiejszą fryzurę robię z myślą o zakończeniu roku szkolnego. Ten dzień to burza myśli w co się ubrać i co zrobić z włosami!
Ja też to przechodzę i już od kilku dni zastanawiam się nad fryzurą. Wam podsuwam pewien pomysł, który oczywiście nadaje się nie tylko na zakończenie szkoły.
Powyżej widzicie moją siostrę, która dzisiaj była moją modelką :)
Dobra no to zapraszam do dalszej części.


Będzie nam potrzebna opaska na gumce i wsuwki. 
1. Rozczesujemy włosy.
2. Opaskę nakładamy na tył głowy i przypinamy wsuwkami (włosy staną się wtedy wypukłe).
3. 4. Z lewej strony zabieramy pasmo włosów i przekładamy je pod opaską.
5. Do przełożonych wcześniej włosów dobieramy kolejne pasmo.
6. Obydwa pasma przekładamy pod opaską.
7. Powtarzamy te czynność do połowy głowy.
8. Po drugiej stronie robimy to samo.
9. Ostatnie (najgrubsze) pasmo wkładamy pod opaskę.

Mam nadzieję, że wszystko zrozumieliście. Starałam się wszystko pokazywać i pisać jaśnie :)
Naprawdę polecam to upięcie, jest ono ładne i proste.
W komentarzach napiszcie jak Wam się podoba :)

Na koniec fryzurka na mnie :)
Może jakość nie jest świetna ale cóż :)



15 komentarzy:

  1. Fajne co ty chcesz :D
    Na przykład ja nie lubię coś robic z włosami , a tak pyk i supcio fryz !
    Gratulacje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo, właśnie marysiu pyk i już fryz :D
      ten post jest z serii " łatwe i szybkie" :)

      Usuń
  2. piękne ...
    Nie wiem chyba wszystkiego nie zrozumiałam , ale popróbuje...
    Fajnie że robisz łatwe i szybkie
    oby takich więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie również nowy post :D
    podroze-to-co-kocham.blogspot.com
    Troche sie tez zmieniło ...
    Wejdź !
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  4. nominowałam Cię do Liebster blog Award ! Więcej informacji na moim blogu : www.w-zwierciadle-sary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorki że tak spamuje , ale zaś u mnie taki podróżniczy post !
    http://podroze-to-co-kocham.blogspot.com/2013/07/vancouver-i-widoki.html#comment-form
    Tęsknie
    Marysia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog.Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://juliaajully.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. prosze o częstsze posty ^^

    OdpowiedzUsuń