wtorek, 11 czerwca 2013

Dobierany z jednej strony :)



Dzisiaj zrobię ulubioną fryzurę mojej koleżanki Marysi. Na wycieczce szkolnej prosiła mnie, żebym wymyśliła dla niej jakąś fryzurę. I wymyśliłam!
Idealnie do niej pasowała!
Pokaże ją Wam poniżej.



1. Rozczesujemy włosy i robimy przedziałek.
2. Z lewej części włosów oddzielamy pasmo najbliżej twarzy.
3. Pasmo to dzielimy na trzy części.
4. Górne pasmo przekładamy nad środkowym.
5. Następnie dolne nad środkowe.
6. Do górnego pasma dobieramy włosy (z całej długości głowy)i przekładamy nad środkowym.
7. Do dolnego pasma nic nie dobieramy. Przekładamy je nad środkowym.
8. Już nam coś powstaje.
9.Kiedy dojdziemy do ucha dobieramy całość włosów zza ucha. (nawet jak będzie ich dużo).
10. Gdy skończą nam się włosy zaplatamy warkocza.
11.  Warkocza przewlekamy pod całym upięciem (tak żeby nie było go widać) i przypinamy szpilkami fryzjerskimi i wsuwkami. .
12. Efekt końcowy.

Na mojej siostrze Izie. 


Mam nadzieję, że Wam się uda i ogólnie, że pomysł się podoba :)

10 komentarzy:

  1. no w końcu ulubiona fryzura marysi :D
    Teraz zosia lub mama będą ją mi robic !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. dzięki, mam nadzieję, że wypróbujesz :)

      Usuń
    2. No chyba! :D

      P.S
      U mnie wreszcie rozdział!
      hogwart-moimi-oczami.blogspot.com

      Usuń
  3. Fajny blog.
    Obserwuję.
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna fryzurka !
    Też ją bardzo lubię :D
    Czekam na kolejne posty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, post powinien pojawić się za nie długo.

      Usuń