poniedziałek, 1 września 2014

Wakacyjny mix - czyli zbiór niektórych letnich fryzur

Hej, jak po wakacjach? Wiem, wiem odpowiedź jest oczywista, ale chyba damy rade, nie?
Ja za to korzystając z wolnej powakacyjnej chwili pokażę Wam co znajdowało się na znajomych mi głowach przez ok. 2 ostatnie miesiące Jest to kilka fryzur mojego wykonania, które szczególnie mi się spodobały. Zapraszam do oceniania i komentowania ;)

I co, która podoba Wam się najbardziej? A może, z którąś jest coś nie tak? Jeżeli macie jakieś pytania czy uwagi jeszcze raz zapraszam do komentowania :)
Zuzab6

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta fryzura z kwiatkiem. Co prawda są chyba dwie z taką właśnie ozdobą, ale nie wiem jak sprecyzować o którą chodzi. O! O tę z rozpuszczonymi włosami! :)
    Ogółem, jak wiadomo, wszystkie fryzury są świetne, jednakże nie mogę użyć żadnej z nich co niezmiernie mnie martwi, wiesz? Ale cóż, życie życiem, włosy włosami. ;)
    Całuję i życzę powodzenia na ten rok szkolny!
    Jula

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzura z kwiatkiem i rozpuszczonymi włosami?...Chyba wiem, o którą chodzi jest ona co prawda jedną z najprostszych rzeczy na świecie i tak naprawdę nie można jej zaliczyć do fryzur bo to po prostu upięcie grzywki do tyłu i przyozdobienie jej kwiatkami :)
    Ale bardzo się cieszę, że Ci się podoba (jeżeli w ogóle mówimy o tym samym zdjęciu ;D)
    Myślę, że niektóre z nich dobrze czułyby się na twoich włosach, ale co prawda nie mam ich teraz przed oczami i trudno mi stwierdzić nie widząc nawet ich długości.
    Szczerze mówiąc opaska tuż przy czole oplatając na około twarz sprawdzi się na prawie każdych włosach nawet tych z grzywką czy bardzo krótkich :)
    PS. dzięki i nawzajem powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, o to mi właśnie chodzi! Och, co tam, ważne, że efekt świetny!
      U mnie nie sprawdzi się żadna, bo ścięłam włosy do takiej długości, że nawet przy użyciu miliona wsuwek i gumek nie da się zrobić kucyka, więc... :D
      Całusy!

      Usuń
    2. No cóż znasz mnie puki nie jesteś łysa coś się znajdzie :D
      Ale rzeczywiście nie wiem jaką masz długość włosów....może wyślesz zdjęcie?
      Chyba coś wymyśle :D

      Usuń
  3. A mi podoba się ta z rozpuszczonymi włosami i dwoma związanymi kosmykami (ta na plaży). Nie myślałam, że wygląda tak ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, mi też się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń