środa, 29 maja 2013

Grzebień koguta

Dzisiaj zobaczycie jak zrobić fryzurę pokazaną powyżej. Jest to tak naprawdę odwrócony francuz. Według mnie wygląda on trochę jak...grzebień u koguta na głowie. Jak ja uczyłam się tego robić to dostawałam SZAŁU, bo nie wiedziałam dokładnie jak to się robi, ale już wiem i wszystko jest dobrze:)
Od razu mówię, że początek będzie najtrudniejszy ale później idzie łatwo. Do wprawy dojdziecie po kilku razach. Dość tego pisania, zaczynamy!



1. Rozczesujemy włosy.
2. Bierzemy trzy pasma włosów od czoła.
3. Prawe pasmo przekładamy pod środkowym.
4. Lewe pod prawe.
5. Do środkowego dobieramy włosy i przekładamy pod prawym(wiem, że jeszcze nic nie widać i możecie tracić nadzieje, ale za nie długo będziecie mieć piękną fryzurkę.)
6. Do pasma po lewej dobieramy pasmo i przekładamy pod środkowym.
7. Powtarzamy te czynności. Już zaczyna coś wychodzić.
8. Efekt.

Mam nadzieję, że dobrze to wytłumaczyłam i, że fryzura Wam się podoba.

7 komentarzy: