sobota, 19 stycznia 2013

Włos na kłos :)

Dziś pokaże wam jak zrobić kłosa.Warkocza, którego można nosić na co dzień. Pierwsze zdjęcie przedstawiać będzie sposób robienia fryzury a następne pokażą wam efekty na moich modelkach :)

1. Podziel włosy na dwie części.
2. Z jednej części włosów wybierz pasmo od zewnętrznej strony.
3. Wybrane pasmo przeciągnij na drugą stronę wydzielonej części włosów.
4. Pasmo to połącz z drugą częścią włosów.
5. To samo zrób z drugiej strony.
6. Tak powinno wyglądać prawidłowe złączenie obydwu pasm.
7. Powtarzaj tę czynność.
8. Efekt końcowy.

.
 Warkocz na włosach mojej siostry.
I na włosach drugiej z moich sióstr.

Komentujcie :)
Mam nadzieje, że wam pomogłam!

3 komentarze:

  1. Śliczne! Tak jak mówiłam, którys post musi byc z moimi włosami xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ja ze Zosią zrobiłyśmy sobie nawzajem ( nie wyszedł ładnie ,mamy za krótkie jeszcze włosy ALE BYŁ ! )
    DZięki za wskazówke
    Julcyś zuzia musi stawic ciebie z tym koczkiem łatwe ale trudne :)

    OdpowiedzUsuń